آیا افزایش کراتینین به معنای نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا افزایش کراتینین به معنای نارسایی کلیه

آیا افزایش کراتینین نشان می دهد نارسایی کلیه؟ سطح کراتینین یک شاخص مهم عملکرد کلیه است، و در نتیجه بسیاری از بیماران به اشتباه بر این باورند که بیماران مبتلا به کراتینین بالا لزوما از نارسایی کلیه رنج می برند. من باید بگویم، در بسیاری از موارد، افزایش کراتینین نشان می دهد مشکلات کلیوی، اما نه همیشه.

کراتینین بالا نشان می دهد نارسایی کلیه؟

نارسایی کلیوی است با اشاره به مورد زمانی که کلیه ها به طور موثر نمی خون مواد زائد و سموم پاک، حذف مواد مضر را از خون. کراتینین است متابولیت است که توسط کلیه حذف شده است. در حالت عادی، سطح کراتینین در محدوده پایدار بود: 0.5-1.2 از mg / dl. با این حال، اگر کلیه ها آسیب می بینند، کلیه های بیمار می تواند کراتینین اضافی و سایر مواد مضر را حذف کنید از خون به موقع، و پس از آن سطح کراتینین افزایش یافته است. کلیه ما از 222،000،000 نفرون، که به طور عمده از توبول های کلیوی و گلومرول شامل تشکیل شده است. هنگامی که تنها یک بخش کوچک از نفرون آسیب دیده، افزایش کراتینین سرم و دیگر نفرون سالم و کراتینین از متابولیت های خون و کلیه ها حذف هنوز هم نسبتا به طور معمول به کار گیرند. تنها زمانی که بیش از 50٪ از نفرون نقض، کراتینین افزایش یافته است. و به این ترتیب CRF (نارسایی مزمن کلیوی) افزایش کراتینین نشان می دهد اختلال کلیوی.

کراتینین بالا ممکن است توسط علل مختلف، به عنوان مثال، مواد غذایی نامناسب، ورزش شدید، doplnenie کراتین و برخی از داروها ناشی از. در این مورد، افزایش کراتینین دیری نمیپاید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در کراتینین و نارسایی کلیه پیام مرخصی زیر و یا ارسال ایمیل به ما. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: Kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: